دنیای ورزش

 

تایگروود
۱۰۰ میلیون دلار
درست است که فوتبال یکی از پرطرفدار‌ترین ورزش‌های دنیا به حساب می‌اید و بیشتر مردم تصور می‌کنند که با دستمزد‌های میلیونی فوتبالیست‌ها، حتماً جایگاه اولین نفر فهرست ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیا باید متعلق به یک فوتبالیست باشد، اما واقعیت این است که جایگاه اول این فهرست را یک بازیکن گلف به خود اختصاص داده تایگروود گلف‌باز افسانه‌ای آمریکا، سالانه حقوقی برابر با ۱۰۰ میلیون دلار دارد که البته رقم بسیار بالایی برای یک ورزشکار به حساب می‌آید. از سال ۲۰۱۰ تا به حال، نام او در صدر فهرست ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیا قرار گرفته است. با اینکه وود از همان ابتدای شروع ورزش حرفه‌ای خود، همیشه در کارش موفق بوده اما از سال ۲۰۱۰ تا به حال، او به طرز چشمگیری مسابقات بسیاری را برده و رکورد‌های بسیاری را شکسته است، همین مساله باعث شده تا هر روز بر شهرت و محبوبیت او نیز افزوده شود.
کوبه بریانت
۵۳ ملیون دلار
چه کسی می‌تواند نام بازیکن خط حمله تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز را فراموش کند. بازیکنی که بدون وجود او، تیمش قادر به تکرار دائمی پیروزی‌هایش نخواهد بود. «کوبه بریانت» بازیکنی است که به خاطر پرش‌های بسیار بلند و ضربات سنگینش که احتمال خطا رفتن آنها نزدیک به صفر است در دنیا به شهرت رسیده است. کوبه با دستمزد ۵۳ میلیون دلار از سال ۲۰۰۶ تا به حال در فهرست ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیای قرار گرفته و بالاخره در سال ۲۰۱۲ توانست جایگاه دوم این لیست را به خود اختصاص دهد.
لیبرون جیمز
۴۸ میلیون دلار
لیبرون جیمز که به پادشاه جیمز نیز شهرت دارد، بازیکن بسکتبال تیم میامی است که با حقوق ۴۸ میلیون دلاری خود توانسته است یکی دیگر از ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیا باشد. او تا به حال موفق به دریافت جوایز گوناگونی از قبیل جایزه فصل NBA، جایزه مفید‌ترین بازیکن NBA و جایزه فصل آل‌استار شده است.
لیبرون به خاطر ضربات محکم و پاس‌های دقیقی که همه در نهایت به گل ختم می‌شوند شهرت دارد. او در واقع قلب تیم بسکتبال میامی به حساب می‌آید. تمام این موارد باعث شده است تا لیبرون سومین ورزشکار ثروتمند دنیا در سال ۲۰۱۲ باشد.
راجر فدرر
۴۷ میلیون دلار
تنیس یکی دیگر از ورزش‌های پرطرفدار در سراسر دنیا به حساب می‌آید. این ورزش نیز برای بازیکنان حرفه‌ای خود سود بسیاری به ارمغان می‌آورد. راجر فدرر بازیکن تنیسی است که با حقوق ۴۷ میلیون دلاری خود چهارمین نفر در لیست ثروتمند‌ترین ورزشکاران سال ۲۰۱۲ است.
فیل میکلسون
۴۶٫۵میلیون دلار
شاید ورزش گلف از نظر بیشتر ما ایرانی‌ها، ورزشی خسته‌کننده و بدون جذابیت به نظر برسد اما ورزش دوستان زیادی در آن سوی آب‌ها هستند که طرفدار پروپاقرص این ورزش بوده و بازیکنان آن را به خوبی می‌شناسند. فیل میکلسون هم بازیکن گلف دیگری است که با حقوق سالانه ۵/۴۶ میلیون دلار در فهرست ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیا قرار دارد.
دیوید بکهام
۴۰ میلیون دلار
دیوید بکهام یکی از مشهور‌ترین فوتبالیست‌های دنیاست که با درآمد سالانه ۴۰ میلیون دلاری خود، ششمین ورزشکار ثروتمند دنیا به حساب می‌آید، البته این تنها بخشی از حقوق بکهام است زیرا شرکت‌های مد و تولید‌کنندگان پوشاک، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و عطر، از او برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و به خاطر این کار، پول خوبی نیز به او پرداخت می‌کنند.
کریستیانو رونالدو
۳۸ میلیون دلار
کریستیانو رونالدو یکی دیگر از مشهور‌ترین فوتبالیست‌های دنیا، اهل پرتغال است سالانه مبلغ ۳۸ میلیون دلار درآمد دارد.
او یکی از موثر‌ترین بازیکنان تیم اسپانیایی رئال مادرید است و در واقع یکی از بازیکنان اصلی و ثابت این تیم به حساب می‌آید. این فوتبالیست به عنوان گرانترین بازیکن در سراسر دنیا به حساب می‌آید.
الکس رودریگرز
۳۵ میلیون دلار
الکس رودریگرز در جایگاه هشتم ثروتمند‌ترین ورزشکار دنیا قرار دارد او بازیکن حرفه‌ای بیسبال است. درآمد سالانه رودریگرز ۳۵ میلیون دلار بوده و او مقام سوم را در بیسبال حرفه‌ای آمریکا دارد. این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم نیویورک یانکی است.
او که با نام رود در سراسر دنیا شناخته می‌شود، مشهور‌ترین و موفق‌ترین بازیکن بیسبال در تاریخ این ورزش لقب گرفته است.
مایکل شوماخر
۳۴ میلیون دلار
در دنیا کسی وجود ندارد که با شنیدن نام مسابقات رالی، به یاد یکی از موفق‌ترین رانندگان این رشته ورزش یعنی مایکل شوماخر نیفتد.
درآمد خالص سالانه مایکل شوماخر ۳۴ میلیون دلار است و همین درآمد باعث شده تا نهمین ورزشکار ثروتمند در دنیا باشد.
لیونل مسی
۳۲ میلیون دلار
فوتبال یکی از پرطرفدار‌ترین ورزش‌های در سراسر دنیا به حساب می‌آید و همین موضوع باعث شده است که تعداد فوتبالیست‌هایی که در فهرست ثروتمند‌ترین ورزشکاران قرار گرفته‌اند از بازیکنان سایر رشته‌ها بیشتر باشد.
لیونل مسی هم یکی دیگر از همین فوتبالیست‌هاست که علاوه بر داشتن هواداران بسیار، با درآمد خاص ۳۲میلیون دلاری در لیست ثروتمند‌ترین ورزشکاران دنیا قرار دارد.
 

نظرات شما عزیزان:

هه هه هه هه هه
ساعت16:40---28 آذر 1391
نفر بعدیم منم!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1391 ا 15:3 نويسنده : unknown ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.